Гладкіх оновив рейс вже оновленого потягу Харків-Москва

24 мар, 17:33

24 березня о 19.30 з платформи нодованого терміналу ст. Харків-Пасажирський відправиться фірмовий поїзд сполученням Харків-Москва №19/20, укомплектований новими сучасними вагонами виробництва ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод”.

“Якісне обслуговування пасажирів у потягах – одне з найголовніших завдань Укрзалізниці. Оновлення пасажирських поїздів сучасними вагонами дозволить пасажирам подоувати у більш комфортних умовах. І якщо за останні 15 років в Україні загалом було виготовлено 100 вагонів, то вже в цьому році ми плануємо поставити на залізничні рейки 151 сучасний вагон. Про те, що ми це робимо не словом, а ділом, - свідчить і відправлення у рейс вже оновленого потягу Харків-Москва”, - зазначає Генеральний директор Укрзалізниці Василь Гладкіх.

У складі потяга загалом шість нових вагонів, із яких п’ять – купейних і один – СВ. Нові вагони мають 10 купе замість звичних 9, оснащені більш надійними кондиціонерами, екологічно чистими вакуумними туалетами. Кожне купе в таких вагонах обладнано охоронною сигналізацією. Якщо в купе спробують потрапити незвані гості, автоматично загориться світло та спрацює звуковий сигнал. І це не єдиний захист від поїзних крадіїв та інших неприємностей. Коридори вагонів обладнані системою відеонагляду, і провідник з допомогою монітора, встановленому в службовому купе, триматиме ситуацію під постійним контролем. Також пасажири матимуть можливість підзарядити в купе мобільний телефон, або викликати провідника, натиснувши відповідну кнопку.

Передбачається, що протягом цього півріччя на Південну залізницю надійдуть загалом 32 таких вагона, призначених для двох складів поїзда Харків-Москва.

За словами Генерального директора Укрзалізниці Василя Гладкіх, фінансовий план Укрзалізниці, який затверджує Кабінет Міністрів України, не дозволяє акумулювати достатньо коштів для суттєвого оновлення парку рухомого складу. Тому в 2006 році Укрзалізниця розпочинає оновлення парку за рахунок залучення інвестицій, у т.ч. шляхом лізингу.

У відповідності до Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу на 2006-2010 рр., вже в цьому році за рахунок реалізації інвестиційної програми планується придбати 151 пасажирський вагон, 25 магістральних електровозів, 320 вагонів дизель- електропоїздів, 5 тис. вантажних вагонів, на загальну суму 2,9 млрд. грн., що в 9 разів більше, ніж у минулому році.

За інформацією керівника Укрзалізниці, до 2010 року планується збільшити щорічні інвестиції на закупівлю рухомого складу до 5 млрд. грн., що в 12 разів перевищує закупівлі 2005 року. Це дозволить створити додатково 60 тис. робочих місць і збільшити на 1,3 млрд. грн. відрахування до держбюджету.

Але це мінімум від загальної потреби в оновленні парку рухомого складу залізниць. Значна його частина експлуатується за рахунок продовження нормативно встановленого строку служби, шляхом проведення капітально-відновлювальних робіт на базі ремонтних депо залізниць і вагоноремонтних заводів. “Сьогодні доля такого парку складає від 30 до 70%, і, на жаль, найближчими роками зростатиме, якщо не запрацює закон про залізничний транспорт України, яким передбачено оновлення рухомого складу залізниць за рахунок державних коштів. Протягом останніх п’ятнадцяти років Укрзалізниця не отримала від держави жодної копійки на придбання нових вагонів та локомотивів, у той час, як в Європі на ці потреби спрямовуються мільярди євро”, - зазначає Генеральний директор Укрзалізниці Василь Гладкіх.

Довідково

Із оновленням поїзда №19/20 Харків-Москва вартість проїзду у ньому не змінилася. Вартість квитка в купейному вагоні – 212,06 грн., у плацкартному вагоні – 103,89 грн.

Потяг курсує за графіком: відправлення з Харкова щодня о 19:50, прибуття до Москви о 9:42, відправлення з Москви щодня о 21:25, прибуття до Харкова - о 9:23. Час перебування в дорозі – 12 год. 52 хв.

"Урядовий портал"


Адрес новости: http://armembassy.com.ua/show/118904.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua