24 янв, 12:47
Антимонопольний комітет України офіційно рекомендував Міністерству транспорту та зв’язку України усунути Держфлотінспекцію від підприємницької діяльності у сфері здійснення нею функцій державного контролю. А також – переглянути встановлені Міністерством тарифи за реєстрацію маломірних суден з урахуванням фактичних витрат на її проведення.
Як повідомлялось, Комітет з’ясував, що проблеми із реєстрацією маломірних суден й правомірністю її вартості виникають через невідповідність нормативно-правових актів та неврегульованість статусу Держфлотінспекції. Зокрема, інспекція поєднує функції органу управління та суб’єкта господарювання. Тобто, одночасно здійснює державний нагляд за безпекою судноплавства та господарську діяльність, надаючи платні послуги у цій сфері.
Комітет вважає, що такі дії Держфлотінспекції створюють передумови для порушення конційного законодавства, посилюють можливості для зловживань. До того ж законодавство забороняє здійснювати господарську діяльність органам, які виконують функції державного управління.
В той же час, документами Міністерства та інспекції не визначена чітка вартість реєстрації маломірних суден за видами. Як наслідок, плата за реєстрацію звичайних човнів перевищує ринкову вартість самих суден.
«Це стримує розвиток конції, оскільки являється значним бар’єром для початку новими підприємцями роботи у сфері відпочинку та розваг в курортних зонах. Не кажучи вже про людей, життя яких нерозривно пов’язано з морем. Адже мені як одеситу ці проблеми добре відомі, - зазначив у цьому зв’язку Голова Антимонопольного комітету України Олексій Костусєв. - Тепер Мінтрансзв’язку має у місячний термін врегулювати статус Держфлотінспекції та привести тарифи за реєстрацію маломірних суден до економічно обґрунтованого рівня. І нормативно закріпити ці речі з тим, щоб права пересічних громадян і підприємців були захищені».
"АМКУ"
Адрес новости: http://armembassy.com.ua/show/122745.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua