Оренда офісів: особливості

27 дек, 11:15

Без офісу жодна з компаній не зможе почати свою діяльність. Це – одна з найголовніших умов, з якою необхідно рахуватися, як щойно заснованій компанії, так і тiй, що існує вже деякий час.

Фірмі, яка лише починає свою бізнес-діяльність, iнодi дуже складно дозволити собі власне приміщення з декількома кабінетами. Причина – обмежені фінансові можливості. Чудовим виходом стає оренда офісу в Києві, яка вийде значно дешевше та дозволить компанії почати фізично існувати. Але тут можуть бути певні особливості та навіть труднощі, про які розповімо нижче.

Оренда: самостійна чи через посередників?

Перш ніж почати свої пошуки, необхідно хоча б у загальних рисах розуміти принципи та особливості оренди в цілому. Головні критерії наступні:

• площа;
• розташування;
• клас;
• орендна плата.

І, звичайно, необхідно визначитись, чи самостійно ви збираєтесь шукати офіс в Києві, або через посередника. Самостійний пошук відповідного приміщення – це колосальні збитки. На додачу до цього ще необхідно мати мінімальні знання орендного ринку, актуальної ситуації на ньому, законодавства в даній області. Додайте до цього спілкування з орендодавцем, документальне оформлення, утримання, і картина вимальовується не надто радісна. Якщо ж знання або можливості «шкутильгають» хоча б в одному з перелічених пунктів, необхідно звертатися до спеціальних фірм, які можуть професійно представляти інтереси орендатора.

Оренда офісів Київ за допомогою сторонніх компаній – значне полегшення задачі. Це не лише зекономить час на пошуках. Присутність спеціаліста допоможе правильно оцінити знайдене приміщення, вести діалог з орендодавцем, оформити всі необхідні документи. При цьому всі юридичні нюанси будуть обов’язково дотримані, а приміщення буде підібране з урахуванням найменших особливостей (бізнес-потреб майбутнього підприємства).

Такими помічниками можуть стати співробітники компанії «MatchOffice», які мають колосальні знання та можливості в орендному бізнесі. Вони допоможуть підібрати як окремі будови, так і приміщення в бізнес-центрі, коворкінг-центрі. При необхідності буде знайдено приміщення для переговорів або запущений повноцінний віртуальний офіс.

Все буде залежати від напрямку діяльності фірми, площі, початкових фінансових можливостей. Але, в будь-якому випадку, буде підібрано саме те приміщення, яке необхідно вам!

Місцерозташування офісу: класи комерційної нерухомості

Розташування офісу територіально – один з найголовніших критеріїв вибору і успішності фірми в майбутньому. Відношення до компанії, офіс якої розташований, м’яко кажучи, на околиці або задвірках, буде й відповідним. Не кожен клієнт наважиться відправитись в таку далечінь, а, скоріше за все, шукатиме фірму, яка надає аналогічні послуги десь поблизу. Тому в такій справі, як оренда офісів, дуже важливо знати все про класи,тобто розподіл приміщень згідно їх місця розташування та стану.

Класів бізнес-нерухомості існує три. А саме:

• С – площі, розташовані в будівлях колишніх заводів, дослідницьких центрів, переобладнаних для сучасних цілей. Як правило, вони розташовані  далеко від центру, мають не надто гарний стан (ремонт, оздоблення), не всі комунікації в них працюють. 

• В – офіс стандартного стану, який відноситься до економ-класу. Оздоблення тут набагато краще, розташування ближче до центру міста, всі комунікації працюють,
в наявності є спецобладнання та меблі. Для починаючої фірми цей клас – найбільш відповідний варіант.

• А – елітні офіси. Вони розташовуються у престижних районах, мають високоякісні ремонт та оздоблення, охорону, все необхідне, щоб лише заїхати та почати працювати в той же день без додаткового облаштування. Ці офіси зручні й для компанії, і для її клієнтів, але орендна плата в них набагато вище, ніж у приміщень С та В класу.

Непоганим варіантом можуть стати спеціальні бізнес-центри в Києві. В них є все необхідне для роботи, стан набагато віще середнього, до того ж, такі приміщення пристосовані (у всіх сенсах) для здійснення бізнес-задач будь-якого характеру. А орендні умови підійдуть як для починаючої фірми, так і для вже існуючої не один рік, та до укладання договору  тут не потрібно турбуватися з приводу повної юридичної «чистоти» обраної площі.

Секрети успішної оренди

Щоб успішно орендувати офіс , необхідно: скласти критерії відбору варіантів, проаналізувати ринок бізнес-нерухомості, вибрати найбільш підходящі приміщення, оглянути кожне з них, поспілкуватися з їх господарями, зібрати необхідні документи, перевірити  юридичну «чистоту» майбутнього офісу, вірно скласти договір.

А для того, щоб не потрапити в складну ситуацію з приводу відсутності знань у даній області, зекономити час та кошти, краще довірити орендувати офіс в Києві професійній компанії, що позитивно вплине в майбутньому на ваш бізнес!

 


Адрес новости: http://armembassy.com.ua/show/336086.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua