• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ НОВОСТЕЙ
  • Политическая жизнь Армении
  • Украинско-армянские отношения
  • Культура и искусство Армении
  • RSS feed
  • Киевляне могут отказаться от общественного транспорта
    Опубликовано: 2014-01-17 01:38:16

    Минули новорічні свята, але подарунки від влади продовжуються. Наразі кияни морально готуються до того, що міська влада от-от подарує їм ще один «кусочек счастья» під назвою «підвищення тарифів на проїзд у комунальному транспорті». Інформація про це поширювалася вже давно, але наприкінці минулого року виконуючим обов’язки голови Київської міської державної адміністрації Анатолієм Голубченком було офіційно оголошено, що тарифи буде змінено 25 січня, або 1 лютого 2014 року. Наказ про це підписав ще колишній голова КМДА Олександр Попов.

    Як стало відомо, шляхом підвищення ціни на проїзд влада планує погасити заборгованість перед ВАТ «Метробуд» за будівництво станції «Теремки» у сумі 500 млн. грн.

    Вартість проїзду в метро, трамваї, тролейбусі, автобусі та фунікулері планують підвищити до 3 гривень, тобто на 100% (у випадку метро – на 50%). Влада мотивує це тим, що тарифи на проїзд у київському комунальному транспорті не підвищувалися ще з 2008 року, але зростання ціни квитка вдвічі – аж надто ризиковане, тим більше, у контексті останніх подій. У КМДА заспокоюють, що зросте вартість тільки разового квитка, а місячні, квартальні та річні проїзні можна буде придбати за старою ціною.

    До слова, про будь-яке підвищення рівня сервісу у міському транспорті навіть не йдеться. Якщо у метро таки будуть їздити незалежно від ціни, то хто окрім пільговиків, які і так мають право на безкоштовний проїзд, буде користуватися старенькими трамваями чи тролейбусами, якщо вартість проїзду у них тепер перевищуватиме вартість проїзду в маршрутці? Фактично, зміняться лише тарифи, а якість перевезень залишиться на тому ж рівні. Цілком логічно, що після такого підвищення цін невдоволеною лишиться ще одна бізнес-сфера – власники київських маршруток. І не за горами той час, коли бізнесмени також зажадають подвійного тарифу за свої послуги. Тепер це видається цілком реальним. Чому б і ні?

    Київська влада часто апелює до того, що транспортні послуги в українській столиці є найдешевшими в Європі. Дійсно, проїзд у міському транспорті Будапешту коштує близько 10 гривень, Варшави – більше 15, а у Відні – всі 30, але давайте не будемо забувати ще й про співвідношення заробітних плат, цін на продукти харчування і вартість житла. Якщо ж влада Києва так хоче дорівнятися до Європи підвищенням тарифів на проїзд, то хай подумає і про інші європейські «транспортні стандарти»: нічний транспорт, білетні автомати, дотримання розкладу руху, часові та добові квитки і багато іншого. На жаль, вирішили зупинитися тільки на фінансовому аспекті.

    То як вберегти сімейний бюджет? Найкращий варіант – купити проїзний квиток. Але що робити, якщо він не потрібен? Керівництво київського метрополітену дало зрозуміти, що кидатися купувати річний запас жетонів таки не варто, адже сині й блакитні двогривневі буде замінено на зелені по три гривні, які вже готові і чекають свого часу. Квитки на трамваї та тролейбуси, як повідомляють, також уже готові, а тому, лишається тільки очікувати рішення влади, щодо дати.

    Чи розумно підвищувати ціни на транспорт саме зараз? Не думаю. Чи почнуться в результаті цього масові протести? Цілком ймовірно. Майдан сьогодні – це оголений нерв суспільства, який реагує на будь-які прояви несправедливості як на ще одну провокацію. То чи вигідно владі ще раз загострювати конфлікт?

    Отже, є два варіанти розвитку подій: кияни або знову масово вийдуть на Майдан, вимагаючи не підвищувати тарифів і бойкотуючи (сумніваюся, щодо ефективної масовості останнього) міський транспорт, або ж слухняно платитимуть. Хоча ні, є ще й третій варіант: КМДА нарешті прийме бюджет на 2014 рік і знайде кошти, аби погасити заборгованість перед ВАТ «Метробуд», але, зважаючи на українські політичні реалії, серйозно можна трактувати лише два перших сценарії розв’язання проблеми.

    Транспорт у Києві – болюча тема, що з кожним роком набуває все більш загрозливих масштабів і потребує негайного реформування, адже підвищення тарифів на проїзд абсолютно не гарантує комфорту та якості перевезень. Можна, звичайно, на «зайві» гроші купити власний автомобіль, але це також не гарантує свободи пересування вулицями Києва, особливо в години пік. Можна купити велосипед, але доведеться щоранку з ризиком для життя добиратися на роботу, адже велосипедні доріжки у нас не передбачені, а ті, які існують вже давно стали безкоштовними стоянками для авто або улюбленими місцями для торгівельних наметів. Можна, врешті, ходити пішки… але краще тоді вже заплатити 3 гривні за метро.

    Юлія Лащук

    Источник

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с ArmEmbassy.com.ua активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Армянские новости в Украине ArmEmbassy.com.ua" обязательна.

    САМОЕ ЧИТАЕМОЕ

    30 окт, 22:04

    25 сен, 21:14

    04 сен, 18:29

    01 сен, 18:33

    24 авг, 10:35

    22 авг, 18:33

    Армянские новости в Украине
    Электронная почта проекта: info@armembassy.com.ua

    Официальный сайт Посольства Армении в Украине находится по другому адресу
    bigmir)net TOP 100

    Яндекс цитирования
    Яндекс.Метрика
    © Армянские новости в Украине. Все права защищены.
    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на ArmEmbassy.com.ua обязательна. Мнение редакции может не совпадать с мнением автора.