Комітет з питань свободи слова та інформації рекомендує парламенту прийняти за основу проект закону про внесення доповнень до Закону "Про рекламу" (щодо застосування таймерів зворотного відліку рекламного часу) (Інформаційне управління)
Законопроектом пропонується доповнити пункт п´ятий статті 13 Закону "Про рекламу" новою частиною, якою передбачається обов´язкове запровадження телеорганізаціями під час трансляції рекламних роликів таймерів зворотного відліку рекламного часу.
Народні депутати вважають, що пропозиція щодо безперервного інформування телеглядачів про загальну тривалість реклами та залишок часу відведений на неї шляхом застосування таймерів зворотного відліку рекламного часу заслуговує на підтримку. Адже, несподіваним, раптовим включенням реклами переривається телепрограма, на перегляд якої налаштований глядач. Це, безумовно, створює певні незручності споживачів телепередач, викликає психічні навантаження і нервові напруження, а також негативно впливає на стан їх здоров`я, нерідко призводячи до різних захворювань, в тому числі серцевих нападів, стресів тощо. Тому існує необхідність вжиття заходів щодо збереження здоров`я телеглядачів від зайвих нервових напружень.
"ВРУ"