• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ НОВОСТЕЙ
  • Политическая жизнь Армении
  • Украинско-армянские отношения
  • Культура и искусство Армении
  • RSS feed
  • Оренда офісів: особливості
    Опубликовано: 2017-12-27 11:15:32

    Без офісу жодна з компаній не зможе почати свою діяльність. Це – одна з найголовніших умов, з якою необхідно рахуватися, як щойно заснованій компанії, так і тiй, що існує вже деякий час.

    Фірмі, яка лише починає свою бізнес-діяльність, iнодi дуже складно дозволити собі власне приміщення з декількома кабінетами. Причина – обмежені фінансові можливості. Чудовим виходом стає оренда офісу в Києві, яка вийде значно дешевше та дозволить компанії почати фізично існувати. Але тут можуть бути певні особливості та навіть труднощі, про які розповімо нижче.

    Оренда: самостійна чи через посередників?

    Перш ніж почати свої пошуки, необхідно хоча б у загальних рисах розуміти принципи та особливості оренди в цілому. Головні критерії наступні:

    • площа;
    • розташування;
    • клас;
    • орендна плата.

    І, звичайно, необхідно визначитись, чи самостійно ви збираєтесь шукати офіс в Києві, або через посередника. Самостійний пошук відповідного приміщення – це колосальні збитки. На додачу до цього ще необхідно мати мінімальні знання орендного ринку, актуальної ситуації на ньому, законодавства в даній області. Додайте до цього спілкування з орендодавцем, документальне оформлення, утримання, і картина вимальовується не надто радісна. Якщо ж знання або можливості «шкутильгають» хоча б в одному з перелічених пунктів, необхідно звертатися до спеціальних фірм, які можуть професійно представляти інтереси орендатора.

    Оренда офісів Київ за допомогою сторонніх компаній – значне полегшення задачі. Це не лише зекономить час на пошуках. Присутність спеціаліста допоможе правильно оцінити знайдене приміщення, вести діалог з орендодавцем, оформити всі необхідні документи. При цьому всі юридичні нюанси будуть обов’язково дотримані, а приміщення буде підібране з урахуванням найменших особливостей (бізнес-потреб майбутнього підприємства).

    Такими помічниками можуть стати співробітники компанії «MatchOffice», які мають колосальні знання та можливості в орендному бізнесі. Вони допоможуть підібрати як окремі будови, так і приміщення в бізнес-центрі, коворкінг-центрі. При необхідності буде знайдено приміщення для переговорів або запущений повноцінний віртуальний офіс.

    Все буде залежати від напрямку діяльності фірми, площі, початкових фінансових можливостей. Але, в будь-якому випадку, буде підібрано саме те приміщення, яке необхідно вам!

    Місцерозташування офісу: класи комерційної нерухомості

    Розташування офісу територіально – один з найголовніших критеріїв вибору і успішності фірми в майбутньому. Відношення до компанії, офіс якої розташований, м’яко кажучи, на околиці або задвірках, буде й відповідним. Не кожен клієнт наважиться відправитись в таку далечінь, а, скоріше за все, шукатиме фірму, яка надає аналогічні послуги десь поблизу. Тому в такій справі, як оренда офісів, дуже важливо знати все про класи,тобто розподіл приміщень згідно їх місця розташування та стану.

    Класів бізнес-нерухомості існує три. А саме:

    • С – площі, розташовані в будівлях колишніх заводів, дослідницьких центрів, переобладнаних для сучасних цілей. Як правило, вони розташовані  далеко від центру, мають не надто гарний стан (ремонт, оздоблення), не всі комунікації в них працюють. 

    • В – офіс стандартного стану, який відноситься до економ-класу. Оздоблення тут набагато краще, розташування ближче до центру міста, всі комунікації працюють,
    в наявності є спецобладнання та меблі. Для починаючої фірми цей клас – найбільш відповідний варіант.

    • А – елітні офіси. Вони розташовуються у престижних районах, мають високоякісні ремонт та оздоблення, охорону, все необхідне, щоб лише заїхати та почати працювати в той же день без додаткового облаштування. Ці офіси зручні й для компанії, і для її клієнтів, але орендна плата в них набагато вище, ніж у приміщень С та В класу.

    Непоганим варіантом можуть стати спеціальні бізнес-центри в Києві. В них є все необхідне для роботи, стан набагато віще середнього, до того ж, такі приміщення пристосовані (у всіх сенсах) для здійснення бізнес-задач будь-якого характеру. А орендні умови підійдуть як для починаючої фірми, так і для вже існуючої не один рік, та до укладання договору  тут не потрібно турбуватися з приводу повної юридичної «чистоти» обраної площі.

    Секрети успішної оренди

    Щоб успішно орендувати офіс , необхідно: скласти критерії відбору варіантів, проаналізувати ринок бізнес-нерухомості, вибрати найбільш підходящі приміщення, оглянути кожне з них, поспілкуватися з їх господарями, зібрати необхідні документи, перевірити  юридичну «чистоту» майбутнього офісу, вірно скласти договір.

    А для того, щоб не потрапити в складну ситуацію з приводу відсутності знань у даній області, зекономити час та кошти, краще довірити орендувати офіс в Києві професійній компанії, що позитивно вплине в майбутньому на ваш бізнес!

     

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с ArmEmbassy.com.ua активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Армянские новости в Украине ArmEmbassy.com.ua" обязательна.

    САМОЕ ЧИТАЕМОЕ

    30 окт, 22:04

    25 сен, 21:14

    04 сен, 18:29

    01 сен, 18:33

    24 авг, 10:35

    22 авг, 18:33

    Армянские новости в Украине
    Электронная почта проекта: info@armembassy.com.ua

    Официальный сайт Посольства Армении в Украине находится по другому адресу
    bigmir)net TOP 100

    Яндекс цитирования
    Яндекс.Метрика
    © Армянские новости в Украине. Все права защищены.
    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на ArmEmbassy.com.ua обязательна. Мнение редакции может не совпадать с мнением автора.