Донецьке обласне відділення АМКУ:
:· припинило порушення конційного законодавства з боку КП “Служба єдиного замовника” м. Краматорськ. Відділення встановило, що підприємство застосовувало необґрунтований метод розрахунку відшкодування витрат. Зокрема, при єдиних витратах на виконання одного і того ж переліку робіт, виконавці житлово-комунальних послуг мали сплачувати різні суми.
Дніпропетровське обласне відділення АМКУ:
:· визнало порушення конційного законодавства з боку ВАТ „Дніпрогаз” на ринку транспортування природного газу. Так, порушник застосовував економічно необґрунтоване нарахування споживачам плати за газ, не беручи до уваги показання приладів обліку. Зокрема, застосовував факт начебто зіпсованості лічильника для нарахувань плати за газ, а також за ремонт приладу обліку. Тепер, на вимогу Відділення, підприємство має регламентувати порядок, послідовність та терміни проведення експрес–контролю та повірки лічильників за рахунок експлуатаційних витрат.
· рекомендувало Дніпродзержинській міськраді запобігти вчиненню порушень конційного законодавства на ринку комунальних послуг. Зокрема, Відділення встановило, що Управлінням ЖКГ виконкому міськради при визначенні виконавців комунальних робіт і послуг всі тендери проводились з обмеженим колом учасників та недотриманням діючих процедур. Так, всупереч вимогам законодавства про комунальні послуги, не визначено перелік, періодичність та терміни виконання робіт, які включено до складу квартирної плати. Відділення зобов’язало орган місцевого самоврядування посилити контроль за проведенням тендерів, забезпечити прозорість проведення конкурсів з визначення виконавців комунальних робіт і послуг та привести у відповідність до діючого законодавства свої нормативні акти.
Чернігівське обласне відділення АМКУ:
:· припинило антиконтні дії з боку Бахмацької міської та Батуринської селищної рад. Зокрема, Відділення виявило, що ради неправомірно встановлювали різні ставки ринкового збору та плату за користування торговельним місцем на ринку для підприємств районів та тих, що знаходяться поза його межами.
Черкаське обласне відділення АМКУ:
:· рекомендувало 7 житлово-комунальним підприємствам міста привести договори про надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій у відповідність до чинного законодавства. Відділення з’ясувало, що договори підприємств по формі та змісту не відповідають затвердженому урядовою постановою вимогам. Так, документи не обумовлюють обов\'язки і права виконавця та споживачів послуг.
· рекомендувало Уманському міськвиконкомому припинити дії, які містять антиконтні ознаки. Зокрема, орган місцевого самоврядування неправомірно відмовив ТОВ “КЕТС-Умань” у наданні дозволу на проектування, будівництво та експлуатацію кабельних мереж. Міськвиконком мотивував свою відмову тим, що в місті подібні послуги вже надає ТОВ “Телерадіокомпанія “ТІМ”. Проте іншим операторам кабельного телебачення все-таки надавав відповідні дозволи.
Полтавське обласне відділення АМКУ:
:· рекомендувало Полтавській міськраді запобігти порушенням конційного законодавства. Зокрема, визначити виконавців послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, зобов’язати їх привести договори з мешканцями будинків у відповідність до чинного законодавства. А також розробити механізм здійснення перерахунків за ненадані або неякісно надані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій.
· рекомендувало ВАТ “Лубнигаз” усунути ознаки порушення конційного законодавства. Так, товариство має здійснювати експертизи газових лічильників лише за участю представників територіальних органів Держспоживстандарту України. Крім того, монополіст повинен привести Тимчасове положення про проведення експертизи приладів обліку газу своїх споживачів у відповідність до діючого законодавства та з урахуванням викладеного у даних рекомендаціях, а складання актів-претензій про порушення Правил відповідно до встановлених НКРЕ форм.
· рекомендувало ОП “Полтававодоканал” усунути ознаки зловживання монопольним становищем на ринку централізованого водопостачання. Тепер, водоканал має повернути неправомірно делеговані ТОВ “Водпромсервіс” повноваження щодо надання послуг з опломбування та розпломбування лічильників води.
Рівненське обласне відділення АМКУ:
:· рекомендувало ПП "Ринок" м. Кузнецовськ, ТОВ ВКП "Ринок" і ДКП "Ринок" м. Дубно припинити зловживання монопольним становищем та привести тарифи до економічно обгрунтованого рівня. Відділення встановило, що підприємства встановлювали необґрунтовані ціни реалізації товару та застосовували різну плату до рівнозначних угод з підприємцями. Зокрема, тарифи для споживачів були встановлені в залежності від кількості проданого за день м’яса, а не за їх фактичними витратами. Наразі рекомендації виконано, а заходи Відділення дозволили захистити інтереси споживачів.
· рекомендувало 18 приватним перевізникам Рівненщини привести розміри своїх тарифів до економічно обґрунтованого рівня. Так, перевірка лише одного перевізника на маршруті Рівне-Здолбунів-Рівне довела фінансові зловживання. Зокрема, Відділення встановило, що приватні перевізники занижчували показники отриманої виручки в 3-4 рази, а в деяких випадках в 6 разів. Водночас, пасажирам не видавалися проїзні квитки. Крім того, на цьому маршруті було підвищено плату за проїзд з 2,00 грн. до 2,50 грн. На виконання рекомендацій Відділення, всі перевізники знизили вартість проїзду на даному маршруті на 10% (з 2,50 грн. до 2,25 грн.). Отже, законні інтереси населення захищено.
· рекомендувало Рівненському обласному управлінню лісового господарства усунути ознаки порушення конційного законодавства. Так, при проведенні аукціонів із продажу необробленої деревини, Управління створило конкурсну комісію виключно зі своїх працівників. Рекомендації Відділення виконано, а до складу конкурсної комісії включено представників податкової адміністрації, облдержадміністрації та громадських організацій.
· рекомендувало ОВКП ВКГ “Рівнеоблводоканал” припинити дії, що містять ознаки зловживання монопольним становищем. Так,при укладанні договору на водопостачання та водовідведення водоканал висунув додаткову вимогу до ТОВ “Северин ЛТД”. Для отримання технічних умов, підприємство мало купити зворотній клапан вартістю 271 грн. для установки на насосній станції. При цьому станція безпосередньо не відноситься до мереж товариства. На вимогу Відділення “Рівнеоблводоканал” виконав рекомендації та уклав договір з “Северин ЛТД”.
АМКУ